Випуск № 85 том 3, 2025 р.

Завантажити номер одним файлом

Титульна сторінка

Змiст

IСТОРIЯ

Святослав ЧИРУК
ДЕМОГРАФІЧНА СИТУАЦІЯ В СЕЛИЩІ КАМ’ЯНСЬКОМУ В 1764 РОКУ ЗА МАТЕРІАЛАМИ СПОВІДАЛЬНОГО РОЗПИСУ

Наталія ЧУПРІНОВА, Ірина СЕВРУК, Юлія СОКОЛОВСЬКА
ІСТОРИЧНІ КОРЕНІ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОГО КОНФЛІКТУ: ІМПЕРСЬКА ПОЛІТИКА РОСІЇ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА УКРАЇНСЬКУ ІДЕНТИЧНІСТЬ

Сергій ШАПІРО
ПЕРЕДУМОВИ СТВОРЕННЯ ЧЕРНІГІВСЬКОГО ХУДОЖНЬОГО МУЗЕЮ: ТРАДИЦІЇ МЕЦЕНАТСТВА ТА КУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГРИГОРІЯ ГАЛАГАНА

Олександр ЯКУБА
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ДОСЛІДЖЕННІ ТОПОНІМІВ: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПОРІВНЯННЯ З ТРАДИЦІЙНИМИ МЕТОДАМИ

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО

Сергій САНДУЛЬСЬКИЙ, Олена КУРДУПОВА, Лариса ДЕГТЯР
ВІРТУОЗНІ РУХИ ЯК ФЕНОМЕН ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА: ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ВІРТУОЗНОСТІ

Надія СБІТНЄВА
«УКРАЇНСЬКИЙ СТИЛЬ» У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ: СТО РОКІВ РОЗВИТКУ

Іван СТЕЦЬКИЙ
ДИРИГЕНТ-ПЕДАГОГ: НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЕСТРО ДІЛЯВЕРА ОСМАНОВА

Наталія СТИХУН
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ МАЙБУТНЬОГО РЕЖИСЕРА-ПЕДАГОГА НАД ВІРШОВАНИМ ТЕКСТОМ

Оксана СТРИЖОВА, Павло ГОРНИЙ, Ельвіра БАЗИЛЮК
КЛАСИФІКАЦІЯ ВІЗУАЛЬНИХ ЕФЕКТІВ ДЛЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ, АНІМАЦІЇ ТА МУЛЬТИМЕДІА

Оксана СТРІХАР
РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ВОКАЛУ

Тетяна СУХОМЛІНОВА
ХОРОВА ТВОРЧІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ КІНЦЯ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТЬ ЯК ПРОЯВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ

Ігор ТВОРОНОВИЧ
СИТУАЦІЯ НЕАДАПТИВНОСТІ ЯК ЕЛЕМЕНТ МИСТЕЦЬКОЇ ДІЇ

Хуан ТЕН
РОЛЬ ВОКАЛЬНИХ ТЕХНІК В WATER PASSION ТАН ДУНА

Наталя УДРІС-БОРОДАВКО
КУЛЬТУРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД

Анна ХМЕЛЬОВА, Анна ЄЛІНА
ЗАСОБИ ВТІЛЕННЯ СИМВОЛІЗМУ У ХОРЕОГРАФІЧНИХ ТВОРАХ

Ван ЦЗЯНЬ
ДУЕТНІ СЦЕНИ В ОПЕРІ ЦЗІНЬ СЯНА «КОРОЛЬ ЧУ»: ЖАНРОВІ МОДЕЛІ, ІНТОНАЦІЙНА СТИЛІСТИКА, АНСАМБЛЕВА ВЗАЄМОДІЯ

Микола ЦОЙ
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОШУКИ У ПОЄДНАННІ ЛІНІЙНОЇ ТА КОЛЬОРОВОЇ ПЕРСПЕКТИВ У ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО ПОЛОТНА

Ірина ЦЮРЯК
ФОРТЕПІАННЕ ВИКОНАВСТВО ХХІ СТОЛІТТЯ: ТРАДИЦІЇ ТА НОВАЦІЇ

Вікторія ШЕВЧЕНКО, Олена СКОПЦОВА
СОЦІАЛЬНА РОЛЬ ДИРИГЕНТА ХОРУ: ЕВОЛЮЦІЯ, СУЧАСНІ ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВЗАЄМОДІЯ ІЗ СУСПІЛЬСТВОМ

Павло ШЕВЧУК
СОНАТА ДЛЯ ФЛЕЙТИ І ФОРТЕПІАНО Ф. ПУЛЕНКА. ІНТЕРПРЕТАЦІЙНІ АСПЕКТИ (НА ПРИКЛАДІ ВИКОНАВСЬКИХ ВЕРСІЙ Д. ГОЛУЕЯ ТА М. ДЕФУРА)

Анатолій ШЕМЧУК
ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ДИЗАЙНУ ЖІНОЧОГО ОДЯГУ В СТИЛІ МІЛІТАРІ У ТВОРЧОСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОДЕЛЬЄРІВ

Ілля ЯКОВЧУК
РОЗВИТОК ТУБНОГО МИСТЕЦТВА В ХХ–ХХІ СТОЛІТТІ: ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ВИКОНАВСЬКА СПЕЦИФІКА

Лариса ЯРОШЕВСЬКА
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКИХ МУЗИЧНИХ ТРАДИЦІЙ

МОВОЗНАВСТВО. ЛIТЕРАТУРОЗНАВСТВО

Наталія НІКОРЯК, Анастасія НІКОРЯК
СПЕЦИФІКА ПЕРСОНОСФЕРИ РОМАНУ МІШЕЛЯ УЕЛЬБЕКА «ПОКОРА»

Ірина ПАНІБРАТ, Людмила БОРОВИК
ІНТЕГРАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ NIBELUNG В ІНШОМОВНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ

Дарія ПОЛОЗОК, Сергій СОРОКІН
ПОЛІМОДАЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ЛІНГВОКУЛЬТУРНОЇ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗМІСТУ СЕРІАЛУ (НА МАТЕРІАЛІ ТУРЕЦЬКОГО МУЛЬТСЕРІАЛУ «KRAL ŞAKIR»)

Світлана ПОТАПЧУК, Ірина ВЄТРОВА
ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ОЙКОНІМІВ У СКЛАДІ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ)

Ольга РУДЬ
ВЕРБАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУ «ВІЙНА» В ЩОДЕННИКУ НАДІЇ СУХОРУКОВОЇ «МАРІУПОЛЬ. НАДІЯ»

Мар’яна СЕРЕДА
ІНКЛЮЗИВНЕ ПИСЬМО У ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВІ: ВИКЛИКИ, ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МОВНОЇ РІВНОСТІ

Наталія ТАЦЕНКО, Юлія БАКАЙ
МОВНА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ КОНЦЕПТУ АГРЕСІЇ У БРИТАНСЬКІЙ ТА АМЕРИКАНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ 21 СТОЛІТТЯ

Ольга ТУРКО
ФОРМАЛЬНО-ГРАМАТИЧНІ ТА КОМУНІКАТИВНІ ЧИННИКИ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОСТИХ РЕЧЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Ірина ФЕСЕНКО
БІОГРАФІЧНИЙ НАРАТИВ У ДРАМІ «СИН ПОЕТА» О.П. ЧУЧУЯ

Лариса ЯРОВА
КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АНГЛОМОВНОМУ ВІРТУАЛЬНОМУ ДИСКУРСІ

ПЕДАГОГIКА

Ірина РОЖЕЛЮК
КОГНІТИВНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ

Людмила РУСАЛКІНА, Тетяна ПИСЛАР
МОДИФІКАЦІЯ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНОЇ МОДЕЛІ ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Лариса САВИЦЬКА, Ірина БЕЗУГЛА
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО СКЛАДНИХ УМОВ МІЖКУЛЬТУРНОГО СПІЛКУВАННЯ У ВИЩІЙ ОСВІТІ

Олексій СЕНЧЕНКО, Владислав КРУГЛИК
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОЕКТУВАННЯ САМОНАВЧАННЯ У ЦИФРОВІЙ ОСВІТІ

Анастасія СІРЕНКО, Юлія ХОРОШИЛОВА, Софія КОСОВА
ТЕСТУВАННЯ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ (ЗВО)

Елеонора СТРИГА
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМОДАЛЬНОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ ГЕРМАНСЬКИХ І СХІДНИХ МОВ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Людмила ТИТАРЕНКО, Олена МАСЮК
ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «МАТЕМАТИКА»»

Назар ТКАЧИШИН
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Світлана ТРОНЬКО
ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТА ПІДХОДИ

Ірина ТРУСКАВЕЦЬКА
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ

Вікторія УЛЬЯНОВА, Ольга РОЩЕНКО, Зоя ТКЕМАЛАДЗЕ
ВПЛИВ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ

Олена ХАРЧУК, Наталія ПАХОТА
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ЗМІН

Nadiya KHLON
USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES DURING THE FORMATION OF GEOGRAPHICAL CONCEPTS OF 5TH GRADE STUDENTS

Катерина ЦИМБАЛ, Сергій ЦИМБАЛ
ОРКЕСТРОВЕ ТА АНСАМБЛЕВЕ ВИКОНАВСТВО ЯК ЗАСІБ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТА-ІНСТРУМЕНТАЛІСТА

Людмила ЧАЛІЙ, Володимир КОВАЛЬСЬКИЙ, Анатолій КАШУБА
АКТУАЛЬНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТРЕНЕРА

Ірина ЮХИМЕНКО-НАЗАРУК, Тетяна ПАНЮК
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ЛОГІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ТРЕНЕРІВ

Тетяна ЯРМАК, Олена СУК
ГУМАНІТАРНА ОСВІТА ЯК АТРИБУТ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Марина ЯХНИЧ
НОВИЙ ПОГЛЯД СУСПІЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ НА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ ВЕЛИКОГО КНЯЗІВСТВА КРАКІВСЬКОГО (КІНЕЦЬ XIX – ПОЧАТОК XX СТОЛІТТЯ)

РЕЦЕНЗII

Kateryna BINYTSKA
REVIEW OF THE MONOGRAPH BY M. CZEPIL AND E. SAZHYŃSKA-MAZUREK “STUDENCI UKRAIŃSCY WOBEC SWOJEJ PRZYSZŁOŚCI – PERSPEKTYWA STANU WOJENNEGO”