Випуск № 42 том 3, 2021 р.

Завантажити номер одним файлом

Титульна сторінка

Змiст

ПЕДАГОГIКА

Ірина АФАНАСІЄВСЬКА
Аналіз формування компетенцій за глибинним навчанням у курсі морської англійської мови

Наталя БОБРИШЕВА
Впровадження елементів змішаної моделі навчання у викладанні англійської мови за професійним спрямуванням

Ксенія БОЙКО
Інтерактивна модель навчання судноводіїв англійської мови професійної направленості

Mirjana BORUCINSKY, Sandra TOMINAC COSLOVICH
Introducing data-driven learning into the marine engineering English classroom

Аліна ВІД
Використання інтернет-ресурсів для впровадження активного навчання на заняттях із морської англійської мови

Anna VOLKOVA
Making sense of simulators in teaching Maritime English

Svitlana HOLOVINA
The effectiveness of using Padlet for teaching English

Olena DIAHYLEVA, Olha TOKARIEVA, Iryna DENYCHENKO, Natalya YARESKO
Role of distance learning in speech culture formationof future maritime specialists during academic and practical training

Алла ІЩУК
Морфосинтаксичні особливості англомовного туристичного дискурсу

Carmen CHIREA-UNGUREANU
“Marinisation” of Maritime English (ME) teachers: the must-have in Maritime Education and Training (MET)

Юлія КЛЬОПКА
Формування навичок самостійної роботи студентів у процесі активного навчання

Валентина КУДРЯВЦЕВА, Світлана БАРСУК, Олена ФРОЛОВА
Практика запровадження стратегій активного навчання в курсі морської англійської мови

Iryna KULIKOVA
Response code and its principle of usage at the Maritime English lessons

Ірина КУЦЕНКО
Використання тестових технологій для професійної підготовки майбутніх морських спеціалістів

Олександра ЛІТІКОВА
Педагогічні умови інтердисциплінарного навчання англійської мови морських механіків

Валерія ЛІХОШЕРСТОВА
Використання онлайн-платформи LearningApps на заняттях з англійської мови для студентів морського профілю

Уляна ЛЯШЕНКО, Юлія ГРИШКО
Доцільність впровадження стратегій глибинного навчання англійської мови професійного спрямування у морських навчальних закладах

Олександра МАКАРОВА
Використання активних методів навчання англійської мови у підготовці курсантів-судноводіїв до співбесіди-інтерв’ю

Олена МОРОЗ
Навчальний компонент професійно орієнтованої комунікативної компетенції фахівців морської галузі

Наталя ОГОРОДНИК
Мовна особистість майбутнього моряка як стратегічна мета навчання англійської мови

Ірина ПЕНЗА
Форми, методи та засоби навчання іноземної мови в закладах морської освіти (друга половина XX – початок XXI ст.)

Тамара ПІНДОСОВА
Підготовка морських фахівців до єдиного вступного іспиту з англійської мови: методичний аспект

Vilma PRANCKEVICIUTE
Challenges of teaching Maritime English in online studies

Iryna SEMENIUK ZUMRUTDAL
Challenges in English academic writing: on-line course

Вікторія СМЕЛІКОВА
Віртуальна академічна мобільність у морській освіті

Oksana TYMOFYEYEVA
Listening for specific purposes in the Maritime English Teaching process

Юлія ТИМОЩУК
Роль тренажерно-симуляторного обладнання у процесі навчання англійської мови для підготовки морських фахівців

Ольга ФЕДОРОВА
Мікронавчання у формуванні англомовних компетенцій морських фахівців

Olga TSYGANENKO, Olena SAVCHENKO
Interactive learning using modern information technologies at foreign language lessons in higher educational institutions

Ірина ШВЕЦОВА, Валерія БОНДАРЕНКО
Методологічні засади формування іншомовної компетентності: аналіз навчальних потреб

Natalia SHEVELOVA-HARKUSHA
Flipped classroom method for teaching Maritime English